Tuesday, January 11, 2011

. . .

Assalamualaikum! ! !and ALAW! ! !sory yo lama dh nda bupdate,mcm blek2 dh aku ckp cmane,hahaha. . .adakn ku gtau bh,ngaleh dh ku blogging sbnrnya,hehe,sibuk sja lge ku. .aku dh kerja,d pija hut mall,now as a full time waiter,eath ngaleh atu x,hehehe. Siuk jua laa,byk kwn pilipino,hahah,brunei pun ada jua laa. . .aku suka ambil order yo!mcm siuk bckp dgn stranger atu,lonely x ku,hahahah. . .mcm2 ulah customer ane,ada yg snyum2,ada yg ktawa2,ada yg marung2,ada yg marah2,hahah. .ada yg bcali,ada yg serius,ada yg mcm nda ingau kn ordernya,hahah. . .n aku suka serve food,n pnyap2 meja. .siuk laaah~tapi ngaleh,hahaha. .exercise jua laa. . .hehe. . .hari ane aku off!eath aku dpt blogging ane,hehe. . .and awu,aku jrg dh blog cne,pasal aku ada "diary" baru O.O sorry aku curang arah kau wahai youngjok3r.blogspot.com. . .huhuhu. . .ok,cmane planku kn krja ne. . .3-4 bulan kerja full time. .after atu aku kn buat lagu lagi,so tukar jadi part time. .hehehe,kalau buleh aku mau jadi cook!hehe. .mcm cuzenku aah,ea tpulang dpt position atu,hoho,jelesku. . .hehe,bh,atu jer kali fo today. .assalamualaikuum~ n peace

No comments:

Post a Comment