Saturday, November 27, 2010

Wawawawaa

Assalamualaikum n hello~ today im going to blog using Brunei n only a lil bit of English bcause im sick of using English saja. .and i assume that most of the readers of this blog understand Brunei. .ryt?correct me if im wrong. .

Ookie. .so. .tadi pagi,aku arah jemputan kawin my cousinkh o something,hehe nda ku brapa biasa,d polo club sbgai pnyambut ttamu,tukang mbge campur dan sbgainya. .hoho. .byk jua lah ku salam atu,byk lah jua rtinya phala atu. .hehe. .ada jua yg nda bsalam ngan aku,luan laju kakinya atu. .sambil 'bkrja' atu aku mdgr bne2 ( eEe! Xp ) bdikir. .entertaining jua lah,nda jua sangal kakiku bdiri saja. .so sdh mcm smua jmputan sudah msuk,aku naik ke atas tampat urg bdikir/btausyeh atu. .wow~ ada M~ hehe. .after atu kbwh ku makan. . .after ku knyang(sbnrnya blum knyang xD)then,urg balik pun Aku jadi tukang salam. .pastu turun tia urg yg bdikir ane. . .waah,attractive jua lah yg main gandang atu pasal matanya n snyumannya yg unique. .tapi gue nggak approach. .n0o~mngapa?ntah! !bsai sudah jnisnya. . .aishh! !tapi nda apa lah,ane sbgai pngajaran.mun nanti ada pluang cmane,jgn dlepaskan. . .hahahahahaha. . .ookie. .itu saja. . .assalamualaikum n peace

No comments:

Post a Comment